woensdag 5 februari 2014

Lifting


This morning I visited the Lift Challenge blog. They have a card that you should 'lift'. A fabulous price is provided by Bij Oma Dee, one of my favorite shops, so I really needed to join this one! I did this by using different design paper, a flower instead of a banner and altering the layout a little bit. I tried to keep the different elements. Since I don't have such large sentiment dies, I used a stamped one. I hope this is still fine to join!

Vanmorgen kwam ik langs de Lift Challenge blog. Zij hebben een kaart je die moet 'liften'. Hun sponsor deze keer is Bij Oma Dee, een van mijn favoriete winkels, dus ik wilde zeker meedoen! Ik heb dit gedaan door ander design papier te gebruiken, een bloem in plaats van een banner te gebruiken en door de layout iets aan te passen. Ik heb wel geprobeerd om alle elementen te behouden. Aangezien ik geen sentiment dies heb, heb ik een gestempelde tekst gebruikt. Ik hoop dat het nog genoeg aansluit bij de lift kaart!




3 opmerkingen:

  1. Hi Maroeska,

    Wat leuk dat je ons blog hebt gevonden en dat je meedoet natuurlijk! Ik vind je kaart super vrolijk en creatief! De originele liftkaart zie ik er niet echt meer in terug, maar dat mag de pret niet drukken. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke vrolijke kaart, zeker met erg leuke kleuren en papier. Een heel vrije lift ook! Grappig die poppetjeslinger onderaan! Leuk dat je ons gevonden hebt en dat je meedoet ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige vrolijke en vrije lift. Leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen